Zamów za minimum 150 PLN a przesyłkę otrzymasz gratis!

Szukaj

FAQ

NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA FAQ

1. REJESTRACJA

Co mam zrobić gdy zapomniałem/am hasła?
W przypadku gdy zapomnimy swojego hasła, należy kliknąć w napis „zapomniałem hasła” i podać swój adres e-mail, który był użyty w procesie rejestracji. Na podany adres wysłane zostanie nowe hasło.

Czy posiadanie loginu i hasła jest konieczne aby móc dokonywać zakupów?
Można dokonywać zakupów bez rejestracji. W tej opcji nie ma jednak możliwości sprawdzenia historii zamówień. Przy kolejnych zamówieniach trzeba ponownie wypełnić dane dotyczące dostawy.

Jak dokonać rejestracji w sklepie internetowym?
Aby dokonać rejestracji w sklepie należy kliknąć napis "Logowanie" i następnie "Zarejestruj się". W następnym kroku należy podać wszystkie wymagane dane.

Czy mogę dokonać zmiany lub uzupełnienia danych adresowych, które podałem/am w procesie rejestracji?
Można dokonywać zmian swoich danych adresowych, wystarczy po zalogowaniu kliknąć w napis „edycja danych”, jednakże jeśli dokonało się zakupu to adres wysyłki będzie taki jak podany wcześniej, ewentualną zmianę należałoby zgłosić do nas na adres [email protected]

2. ZAMÓWIENIA

Czy mogę wycofać złożone zamówienie?
Zamówienie jest przekazywane do realizacji niezwłocznie po jego złożeniu. Nie ma możliwości wycofania złożonego zamówienia. O rezygnacji można poinformować BOK drogą mailową - informacja ta spowoduje wstrzymanie wysyłki, jeśli paczka jeszcze nie została wysłana w tym celu kontaktujemy się mailowo na adres [email protected]

Czy mogę zmienić coś w zamówieniu?
Zgodnie z regulaminem sklepu internetowego EXXE nie mamy możliwości modyfikacji zamówień już złożonych.
Można próbować anulować zamówienie wysyłając na adres [email protected] maila z informacją
o rezygnacji z zamówienia i złożyć zamówienie raz jeszcze z poprawnymi danymi. Wysłanie „niechcianego” zamówienia zostanie wstrzymane, jeśli paczka jeszcze nie została wysłana.

Jeśli zamówię dwie rzeczy, ale osobno, czy mogę je otrzymać w jednej paczce?
Nie ma możliwości łączenia dwóch lub większej ilości zamówień w jedną paczkę. Aby skorzystać z opcji darmowej przesyłki za zakupy powyżej 150 zł, również wybrane towary muszą być zgromadzone na jednym zamówieniu.

Czy mogę sprawdzić status realizacji zamówienia?
Status zamówienia widoczny jest w historii zamówień dla klientów zarejestrowanych. Ponadto klienci otrzymują maile generowane automatycznie informujące o statusach: potwierdzenie przyjęcia zamówienia, przyjęcie zamówienia do realizacji, wysłanie zamówienia. Ostatni mail zawiera również informację o numerze listu przewozowego.

3. WYSYŁKA I DOSTAWA

Czy mogę osobiście odebrać towar zamówiony w sklepie internetowym w siedzibie Państwa firmy?
Istnieje możliwość odbioru towaru pod adresem: ul. Stawowa 8, 55-080 Mokronos Dolny k. Wrocławia w godzinach 8-16, należy jednak wcześniej skontaktować się z Nami pod nr tel: 606-763-999

Czy realizują Państwo przesyłki zagraniczne?
Tak, realizujemy przesyłki zagraniczne za pośrednictem Poczty Polskiej. Cena takiej przesyłki uzależniona jest od wagi i miejsca dostawy, zgodnie z cennikiem Poczty Polskiej. W przypadku zainteresowania zakupem i wysyłką za granicę prosimy o wcześniejszy kontakt mailowy bądź telefoniczny celem ustalenia kosztów wysyłki i terminu realizacji
[email protected], tel. 881 000 115

Jakie są formy płatności za zakupiony towar?
Płatność za towar może być dokonywana przelewem on-line dotpay, paypal, zwykłym przelewem lub kartą kredytową, można dokonać również płatności przy odbiorze w sklepie online ul. Stawowa 8, 55-080 Mokronos Dolny k. Wrocławia
Nr rachunku bankowego: PKO BP: 68 1020 5242 0000 2502 0380 4887
Jeśli dokonujecie Państwo płatności przelewem tradycyjnym, w tytule przelewu koniecznie należy podać numer zamówienia, który podany jest w mailu potwierdzającym przyjęcie zamówienia do realizacji
Zwykły przelew: przesyłka zostanie wysłana po zaksięgowaniu wpłaty na koncie.

Co mam zrobić jeśli wybrałem/am płatność on-line a nie dokonałem/am wpłaty?
Płatności on-line można dokonać w ciągu 5 dni roboczych od momentu złożenia zamówienia. Należy kliknąć w formułkę znajdującą się w potwierdzeniu zamówienia.
Po upływie 5 dni roboczych, jeśli nie zostanie dokonana płatność, zamówienie jest automatycznie anulowane.

4. WYMIANY I ZWROTY

Jaki jest termin zwrotu pieniędzy za odesłany towar?
Zwrot pieniędzy następuje w terminie 14 dni od daty otrzymania produktu przez sklep EXXE.PL

W jaki sposób są zwracane pieniądze za odesłane rzeczy?
Jeśli była wykonana płatność on-line, pieniądze zwracamy na konto, z którego robiony był przelew.

Czy jest możliwość wymiany artykułu bez rozliczenia pieniężnego?
Niestety nie ma możliwości typowej wymiany.
Można oczywiście dokonać zwrotu i jednocześnie na inny rozmiar lub kolor składając nowe zamówienie.
Zwrotu rzeczy można dokonać, bez podania przyczyny, w przeciągu 14 dni od otrzymania przesyłki, wysyłając wypełniony formularz zwrotu wraz z paragonem bądź fakturą VAT.
Zwrot wpłaconej kwoty następuje niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 14 dni od daty otrzymania paczki. Pieniądze podlegają zwrotowi przelewem na konto wskazane w formularzu zwrotu w przypadku płatności za pobraniem, lub na konto, z którego dokonywana była płatność on-line.

Czy mogę oddać zakupiony produkt?
Każdy klient może zrezygnować z zakupionego towaru bez podania przyczyny w terminie 14 dni od daty otrzymania przesyłki i zwrócić towar na zasadach i z zachowaniem terminów, o których mowa w regulaminie. W tym celu Klient powinien wysłać Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość (formularz zwrotu). Na adres [email protected] Klient może wysłać jakiekolwiek inne, jednoznaczne oświadczenie o odstąpieniu.

Klient jest proszony o odesłanie lub przekazanie rzeczy wraz z paragonem fiskalnym (albo fakturą VAT) oraz oryginałem formularza zwrotu, na adres Sprzedawcy: Exxe Lokman Kocabey. ul. Stawowa 8, 55-080 Mokronos Dolny k. Wrocławia, niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformował Sklep Internetowy o Odstąpieniu. Termin jest zachowany, jeżeli Klient odeśle rzecz/rzeczy przed upływem terminu 14 dni.

W przypadku Odstąpienia Sklep Internetowy zwraca Klientowi wszystkie otrzymane odpłatności tylko i wyłącznie w przypadku gdy towar jest wadliwy, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Klienta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy, zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sklep Internetowy niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym Sklep Internetowy został poinformowany przez Klienta o decyzji w sprawie wykonania prawa Odstąpienia. Zwrot płatności będzie dokonany przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały użyte przez Klienta w pierwotnej transakcji, chyba że Klient wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie. W każdym przypadku Klient nie ponosi żadnych opłat w związku ze zwrotem płatności.

Sklep Internetowy może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

Sklep internetowy nie zwraca środków związanych z odesłaniem i odstąpieniem od umowy w przypadku towaru niewadliwego.


5. REKLAMACJE

Jak postępować, jeśli zamówiony towar dotrze do mnie uszkodzony?
Reklamacja towaru może nastąpić ze względu na wadę fizyczną, którą polega na niezgodności rzeczy sprzedanej z umową lub ze względu na wadę prawną, w szczególności jeżeli rzecz sprzedana stanowi własność osoby trzeciej. od dnia wydania rzeczy Kupującemu.

W celu złożenia reklamacji Kupujący proszony jest o odesłanie rzeczy na adres Sprzedawcy Exxe Lokman Kocabey, ul. Stawowa 8, 55-080 Mokronos Dolny. Do odsyłanego towaru Klient proszony jest o dołączenie paragonu fiskalnego lub faktury VAT. W związku z dokonaniem reklamacji Klient proszony jest o wypełnienie formularza reklamacyjnego i wysłania z towarem oraz drogą elektroniczną na adres [email protected] Klient zalogowany ma możliwość złożenia formularza zwrotu elektronicznie poprzez formularz dostępny na jego koncie klienta. W przypadku przesłania przez Klienta formularza reklamacyjnego drogą elektroniczną na adres [email protected], rozstrzygnięcie reklamacyjne zostanie przesłane Klientowi jako odpowiedź zwrotna, również pocztą elektroniczną.

Reklamacja będzie rozpatrzona w terminie 14 dni licząc od dnia złożenia reklamacji wraz z opisem przyczyny reklamacji i żądaniem Klienta. W przypadku nieuwzględnienia reklamacji towar zostanie odesłany do Klienta wraz z opinią o niezasadności reklamacji. W przypadku uwzględnienia reklamacji Sprzedawca może przesłać na adres poczty elektronicznej Klienta podany w zamówieniu korektę faktury sprzedaży z automatycznym żądaniem potwierdzenia otrzymania wiadomości.

6. PRODUKTY

W jaki sposób mogę sprawdzić rozmiar noszonych przeze mnie ubrań?
Należy skorzystać z tabeli rozmiarów dostępnej na stronie sklepu.

Czy wszystkie wyświetlone produkty na stronie internetowej są produktami dostępnymi?
Na stronie internetowej wyświetlane są zdjęcia wszystkich wersji kolorystycznych z danego modelu. Dostępne kolory i rozmiary można wybierać tylko z tych przedstawionych na stronie produktu.

7. PROMOCJE, NOWOŚCI, RABATY

Co należy zrobić aby otrzymywać informacje o promocjach i nowościach?
Należy zapisać się do naszego newslettera za pośrednictwem strony internetowej, polubić nas na facebook’u lub śledzić na Instagramie
www.facebook.com/exxeoffical

Koszyk

Twój koszyk jest pusty.

Dokonaj swoich pierwszych zakupów

Cena zestawu: %bundleSum%
Anuluj