Sprawdź nową kolekcję!

Szukaj

FAQ

NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA

1. ZAMÓWIENIA

Czy mogę wycofać złożone zamówienie?
Zamówienie jest przekazywane do realizacji niezwłocznie po jego złożeniu. Nie ma możliwości wycofania złożonego zamówienia. O rezygnacji można poinformować BOK drogą mailową - informacja ta spowoduje wstrzymanie wysyłki, jeśli paczka jeszcze nie została wysłana w tym celu kontaktujemy się mailowo na adres: [email protected]

Czy mogę zmienić coś w zamówieniu?
Zgodnie z regulaminem sklepu internetowego EXXE nie mamy możliwości modyfikacji zamówień już złożonych. Można próbować anulować zamówienie wysyłając na adres [email protected] maila z informacją o rezygnacji z zamówienia i złożyć zamówienie raz jeszcze z poprawnymi danymi. Wysłanie „niechcianego” zamówienia zostanie wstrzymane, jeśli paczka jeszcze nie została wysłana.

Jeśli zamówię dwie rzeczy, ale osobno, czy mogę je otrzymać w jednej paczce?
Nie ma możliwości łączenia dwóch lub większej ilości zamówień w jedną paczkę. Zgromadzone towary muszą być na jednym zamówieniu.

Czy mogę sprawdzić status realizacji zamówienia?
Klienci otrzymują maile generowane automatycznie informujące o statusach: potwierdzenie przyjęcia zamówienia, przyjęcie zamówienia do realizacji, wysłanie zamówienia. 

2. WYSYŁKA I DOSTAWA

Czy mogę osobiście odebrać towar zamówiony w sklepie internetowym w siedzibie Państwa firmy?
Istnieje możliwość odbioru towaru pod adresem: ul. Stawowa 8, 55-080 Mokronos Dolny k. Wrocławia w godzinach 8-16, należy jednak wcześniej skontaktować się z nami pod nr tel: 660 097 856.

Czy realizują Państwo przesyłki zagraniczne?
Tak, realizujemy przesyłki zagraniczne za pośrednictwem Poczty Polskiej. Cena takiej przesyłki uzależniona jest od wagi i miejsca dostawy, zgodnie z cennikiem Poczty Polskiej. W przypadku zainteresowania zakupem i wysyłką za granicę prosimy o wcześniejszy kontakt mailowy bądź telefoniczny celem ustalenia kosztów wysyłki i terminu realizacji: [email protected], tel. 660 097 856.

Jakie są formy płatności za zakupiony towar?
Płatność za towar może być dokonywana przelewem online. Możliwy jest też wybór paczki za pobraniem i płatność przy odbiorze.
Nr rachunku bankowego: 49 1240 6670 1111 0010 9774 2062 (Bank Pekao SA)
Przy płatności przelewem tradycyjnym, w tytule przelewu koniecznie należy podać numer zamówienia, który podany jest w mailu potwierdzającym przyjęcie zamówienia do realizacji.

Co mam zrobić jeśli wybrałem/am płatność on-line a nie dokonałem/am wpłaty?
Płatności on-line można dokonać w ciągu 3 dni roboczych od momentu złożenia zamówienia.
Po upływie 3 dni roboczych, jeśli nie zostanie dokonana płatność, zamówienie jest automatycznie anulowane.

3. WYMIANY I ZWROTY

Czy mogę oddać zakupiony produkt?
Każdy klient może zrezygnować z zakupionego towaru bez podania przyczyny w terminie 14 dni od daty otrzymania przesyłki i zwrócić towar na zasadach i z zachowaniem terminów, o których mowa w regulaminie. W tym celu klient powinien wysłać sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość (formularz zwrotu). Na adres: [email protected] klient może wysłać jakiekolwiek inne, jednoznaczne oświadczenie o odstąpieniu.

Klient jest proszony o odesłanie lub przekazanie rzeczy wraz z paragonem fiskalnym (albo fakturą VAT) oraz oryginałem formularza zwrotu, na adres sprzedawcy: Exxe Lokman Kocabey. ul. Stawowa 8, 55-080 Mokronos Dolny k. Wrocławia, niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformował sklep Internetowy o odstąpieniu. Termin jest zachowany, jeżeli Klient odeśle rzecz/rzeczy przed upływem terminu 14 dni.

W przypadku odstąpienia sklep Internetowy zwraca klientowi wszystkie otrzymane odpłatności tylko i wyłącznie w przypadku gdy towar jest wadliwy, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez klienta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy, zwykły sposób dostarczenia oferowany przez sklep Internetowy niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym sklep internetowy został poinformowany przez klienta o decyzji w sprawie wykonania prawa odstąpienia. Zwrot płatności będzie dokonany przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały użyte przez Klienta w pierwotnej transakcji, chyba że Klient wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie.

Sklep Internetowy może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

Sklep internetowy nie zwraca środków związanych z odesłaniem i odstąpieniem od umowy w przypadku towaru niewadliwego.

4. REKLAMACJE

Jak postępować, jeśli zamówiony towar dotrze do mnie uszkodzony?
Reklamacja towaru może nastąpić ze względu na wadę fizyczną, którą polega na niezgodności rzeczy sprzedanej z umową lub ze względu na wadę prawną. Reklamację należy zgłosić w przeciągu 14 dni od otrzymania przesyłki. Jest to termin nieprzekraczalny.

W celu złożenia reklamacji Kupujący proszony jest o odesłanie rzeczy na adres Sprzedawcy Exxe Lokman Kocabey, ul. Stawowa 8, 55-080 Mokronos Dolny. Do odsyłanego towaru klient proszony jest o dołączenie paragonu fiskalnego lub faktury VAT. W związku z dokonaniem reklamacji klient proszony jest o wypełnienie formularza reklamacyjnego i wysłania z towarem oraz drogą elektroniczną na adres [email protected] Rozstrzygnięcie reklamacyjne zostanie przesłane Klientowi jako odpowiedź zwrotna, również pocztą elektroniczną.

Reklamacja będzie rozpatrzona w terminie 14 dni licząc od dnia złożenia reklamacji wraz z opisem przyczyny reklamacji i żądaniem Klienta. W przypadku nieuwzględnienia reklamacji towar zostanie odesłany do Klienta wraz z opinią o niezasadności reklamacji. W przypadku uwzględnienia reklamacji Sprzedawca może przesłać na adres poczty elektronicznej klienta podany w zamówieniu korektę faktury sprzedaży z automatycznym żądaniem potwierdzenia otrzymania wiadomości.

5. PRODUKTY

W jaki sposób mogę sprawdzić rozmiar noszonych przeze mnie ubrań?
Należy skorzystać z tabeli rozmiarów dostępnej na stronie sklepu.

Czy wszystkie wyświetlone produkty na stronie internetowej są produktami dostępnymi?
Na stronie internetowej wyświetlane są zdjęcia wszystkich wersji kolorystycznych z danego modelu. Dostępne kolory i rozmiary można wybierać tylko z tych przedstawionych na stronie produktu.

6. PROMOCJE, NOWOŚCI, RABATY

Co należy zrobić aby otrzymywać informacje o promocjach i nowościach?
Należy zapisać polubić nas na facebooku, dodać się do naszej grupy oraz śledzić nasz profil na instagramie.
FACEBOOK        |        INSTAGRAM        |        NASZA GRUPA NA FACEBOOKU

Koszyk

Twój koszyk jest pusty.

Dokonaj swoich pierwszych zakupów

Cena zestawu: %bundleSum%
Anuluj